Sunday, December 24, 2006

آقامنشی تا چه اندازه آخه؟

وای! رسما تو کفم الان! یه ساعت نشده کشتی از خونمون رفت! اصلا باورم نمی شه که پاشد اومد خونمون! اونم به خاطر کار من! ای خدا! چقدر این مرد آقاست! من رسما تعهد می دم که یه روز جبران کنم محبتهاشو. زنگ زدم بهش که آره، من در ضیق وقت گیر کردم و ایرادی نداره که امشب بیام در خونتون امضا بگیرم، اونم خیلی شیک گفت اصلا خودم می یام. تازه یه خنگ بازی هم درآوردم،اینقدر هول بودم که سر وقت برسم، وسط راه یادم افتاد اصل کار پاکت رو کلا جا گذاشتم شرکت! هیچی دیگه تو اون ترافیک دوباره برگشتم، نتیجه اینکه چهل وپنج دقیقه دیر رسیدم. من خودم رو جا نذارم خوبه، شاهکارم واقعاً در این موارد. خوب دیگه خیلی کار دارم باید امشب تا صبح یه اس او پی بنویسم! فقط اومدم هیجان لحظه رو ثبت کنم!
نکته مهم: ارورا! یادت باشه دختر، به هر جا که رسیدی باید که جبران کنی، یا حداقل تو هم با دیگران این رفتار رو داشته باش!ا

No comments: